Investíciou, ktorá nič nestojí, je úsmev a vľúdne slovo

14.11.2007 Poprad

Vysoké Tatry 14. novembra (TASR) - Investíciou do cestovného ruchu, ktorá nič nestojí, a predsa je vysoko efektívna, je úsmev a vľúdne slovo ľudí, ktorí sú v bezprostrednom kontakte s klientom.
Nie vždy je takýto prístup samozrejmosťou. Skúsení manažéri z oblasti cestovného ruchu tvrdia, že najlepšou reklamou je, ak sa hosť v hoteli, penzióne či vysokohorskej chate dobre cíti, je spokojný s úrovňou služieb, rád sa tam vráti a odporučí zariadenie svojim známym.
V rozhovoroch so staršou generáciou návštevníkov, ktorá v Tatrách prevláda v súčasnom období tzv. jesennej medzisezóny (október - november), sa tieto názory potvrdili.
\"Chodievali sme na Štrbské Pleso ešte v čase, keď boli deti malé. Chceli sme si to zopakovať a zaspomínať... Keďže deti už odrástli, boli sme sami a mali sme viac času všímať si okolie i ľudí... Chýbal nám úsmev, obyčajný ľudský prístup, keď sa slečna na recepcii na vás usmeje, pozdraví sa, možno prehodí pár slov. Jednoducho, prejaví o hosťa záujem, \" povedal o svojich skúsenostiach seniorsky manželský pár.
Podnikateľka z Českej republiky, ktorú na dovolenku do Tatier v čase tzv. medzisezóny \"delegovali\" dospelé deti, ocenila \"domácke prostredie\" penziónu vo Veľkom Slavkove. Jej skúsenosti s personálom boli naopak pozitívne. Keďže do Tatier zavítala s odstupom takmer desiatich rokov, kvitovala nové možnosti, ktoré hosťom ponúka podhorie. Spomenula termálnu vodu v bazénoch popradského AquaCity či rozsiahly golfový areál vo Veľkej Lomnici.
K spokojnosti návštevníkov prispievajú aj Tatranské informačné kancelárie, ktoré ponúkajú komplexné informácie o možnostiach ubytovania, stravovania, o doprave, službách či voľnočasových aktivitách nielen na území Tatier, ale aj v širšom podhorí. A už vôbec nemožno opomenúť taký dôležitý informačný prostriedok, akým je internet.
 

Vyberte región

mark